1. مسئولیت بپذیرید: بدانید که شما مسئول یادگیری خود هستید و مالکیت عملکرد تحصیلی خود را بر عهده بگیرید.
  2. به دنبال کمک باشید: با معلم یا استاد خود صحبت کنید، از آنها راهنمایی بخواهید و از آنها راهنمایی بخواهید که چگونه نمره خود را ارتقا دهید.
  3. مطالب دوره را مرور کنید: مطالب درسی را به طور کامل مرور کنید، و به موضوعاتی که بیشتر با آنها درگیر هستید توجه دقیق داشته باشید.
  4. به طور منظم در کلاس ها شرکت کنید: حضور منظم برای موفقیت در هر کلاسی بسیار مهم است. مطمئن شوید که در تمام کلاس‌های خود شرکت می‌کنید و یادداشت‌های خوبی می‌گیرید.
  5. به طور فعال در کلاس شرکت کنید: در بحث های کلاس شرکت کنید، سؤال بپرسید و در فعالیت های گروهی شرکت کنید تا درگیر و درگیر شوید.
  6. تمام مطالب خواندنی و تکالیف تعیین شده را تکمیل کنید: با خواندن و تکالیف تعیین شده همراه باشید تا مطمئن شوید که مطالب را درک می کنید و می توانید آن را در تکالیف خود اعمال کنید.
  7. از منابع آنلاین استفاده کنید: از منابع آنلاین مانند Khan Academy، Coursera یا سایر مواد مطالعه برای تکمیل یادگیری خود استفاده کنید.
  8. یک گروه مطالعه تشکیل دهید: با همکلاسی های خود برای تشکیل یک گروه مطالعه همکاری کنید و برای درک مطالب با یکدیگر همکاری کنید.
  9. اهداف مشخص: اهداف مشخص، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان (SMART) را برای خود تعیین کنید تا به شما کمک کند با انگیزه و متمرکز بمانید.
  10. پیشرفت خود را دنبال کنید: پیشرفت خود را در طول ترم پیگیری کنید تا مناطقی را که باید در آن پیشرفت کنید، شناسایی کنید.
  11. از یک مربی کمک بخواهید: اگر با مفهوم خاصی درگیر هستید، از یک معلم خصوصی یا دستیار آموزشی کمک بگیرید.
  12. زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید: یک برنامه مطالعه ایجاد کنید که به شما امکان می دهد زمان خود را به طور موثر بین مطالعه و سایر فعالیت ها متعادل کنید.
  13. سازماندهی بمانید: همه یادداشت‌ها و مطالب خود را مرتب نگه دارید و مطمئن شوید که همه چیزهایی را که برای هر کلاس نیاز دارید دارید.
  14. وقفه بگیرید: برای جلوگیری از فرسودگی و حفظ انگیزه خود، به طور منظم استراحت کنید.
  15. مثبت بمانید: نگرش مثبت داشته باشید و به خود ایمان داشته باشید. اگر تلاش کنید و متعهد بمانید، می توانید نمره خود را ارتقا دهید.

26 نکته:

  1. فعال باشید: برای شروع بهبود نمره خود تا پایان ترم منتظر نمانید. در اسرع وقت اقدام کنید.
  2. ثابت باشید: ثبات کلید موفقیت است. مطمئن شوید که هر روز تلاش می کنید، نه فقط زمانی که دوست دارید.
  3. یادگیری فعال را تمرین کنید: به جای خواندن یا گوش دادن منفعلانه، با مطالب درگیر شوید. سوال بپرسید، مطالب را با کلمات خود خلاصه کنید و آن را در موقعیت های واقعی به کار ببرید.
  4. استفاده از فلش کارت: فلش کارت ها می توانند ابزاری عالی برای به خاطر سپردن اصطلاحات و مفاهیم کلیدی باشند.
  5. تماشای سخنرانی های ویدئویی: تماشای سخنرانی های ویدئویی می تواند به شما در درک بهتر مفاهیم پیچیده و تجسم مطالب کمک کند.
  6. در آزمون‌های تمرینی شرکت کنید: آزمون‌های تمرینی می‌توانند به شما کمک کنند تا زمینه‌هایی را که باید در آن‌ها بهبود ببخشید و درک خود را از مطالب تقویت کنید، شناسایی کنید.
  7. خواب کافی داشته باشید: خواب برای یادگیری و تقویت حافظه ضروری است. مطمئن شوید که هر شب به اندازه کافی بخوابید.
  8. به طور منظم ورزش کنید: نشان داده شده است که ورزش عملکرد شناختی و حافظه را بهبود می بخشد. ورزش منظم می تواند به شما کمک کند در کلاس های خود عملکرد بهتری داشته باشید.
  9. رژیم غذایی سالم داشته باشید: یک رژیم غذایی سالم می تواند به بهبود تمرکز و تمرکز شما کمک کند. مطمئن شوید که یک رژیم غذایی متعادل که شامل مقدار زیادی میوه، سبزیجات و غلات کامل است، می خورید.
  10. هیدراته بمانید: کم آبی می تواند عملکرد شناختی و حافظه شما را مختل کند. مطمئن شوید که مقدار زیادی آب در طول روز بنوشید.
  11. حواس‌پرتی‌ها را به حداقل برسانید: فضایی آرام و بدون حواس‌پرتی برای مطالعه پیدا کنید تا بتوانید روی کار خود تمرکز کنید.
  12. استفاده استراتژیک از فناوری: با استفاده از برنامه‌ها، ابزارها و منابعی که می‌توانند به شما در مطالعه مؤثرتر کمک کنند، از فناوری به نفع خود استفاده کنید.
  13. برای شارژ مجدد استراحت کنید: استراحت های منظم می تواند به شما کمک کند تمرکز خود را حفظ کرده و از فرسودگی شغلی جلوگیری کنید.
  14. از شکست‌ها درس بگیرید: از شکست‌ها ناامید نشوید. در عوض، از آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری و بهبود استفاده کنید.
  15. سازماندهی کنید: همه چیز را حفظ کنیدیادداشت ها و مطالب را سازماندهی کنید، و مطمئن شوید که همه چیزهایی را که برای هر کلاس نیاز دارید دارید.

منابع : 

  1. «چگونه نمره خود را در کلاسی که شکست می‌خورید بهبود بخشید» توسط The Odyssey Online
  2. “10 نکته برای بهبود نمره خود در کلاسی که در آن تلاش می کنید” توسط مجله کالج
  3. “چگونه نمره خود را بالا ببرید: راهنمای گام به گام” توسط Study.com

امیدوارم این نکات و گام‌ها به شما کمک کند تا نمره خود را در کلاسی که در آن مشکل دارید، ارتقا دهید! به یاد داشته باشید که مثبت بمانید، ثابت قدم باشید و در صورت نیاز به دنبال کمک باشید. موفق باشید!

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...